🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با خرد

(ثبت: 235797) بهمن 8, 1399 

« با خرد »

ما با خردانيم و خداوند نـبينيم
ناديده عبادت نـكنيمش كه بـبينيم
ظاهر نـشود ديد ، به باطن بـشود ديد
ما سايه ي الطاف خدا، گوشه نشينيم
گفتم كه خداوند نـبينم ، بـبينم
اين هر دو يكي باشد و بايد كه ببينم
آثار خداونـد بـبينم به باطن
بـر بودن آن صاف دل و پاك جبينم

٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 8, 1399

    درود بر شما🌿

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا