🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با خودی خلوت چه کردی ای عزیز

(ثبت: 250275) مرداد 28, 1401 
با خودی خلوت چه کردی ای عزیز

 

آن زمانی محو می گردد گناه
کنج دیواری نشینی جان پناه

با خودی خلوت چه کردی ای عزیز
توبه ای باید به درویشی نگاه

ولی اله بایبوردی

26 / 05 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا