🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با صدایت کبوتران در خواب

(ثبت: 1132) فروردین 15, 1395 

 

با صدایت کبوتران در خواب!!
از نگاه تو رُسته گل از خاک!

روی گیسوی تو به آرامی
موج نوری سروده شعری پاک

دارِ خود را به دوش می بردند
دلشده قومِ عاشقِ بی باک!!

لال بادا زبان من در کام
کرد اگر از مدیحتت امساک

وصفِ تو می کند خداوندت
در حدیثی به واژه ی لولاک[1]

چشم شان را ز تو نمی دوزند
طارق و بس ستاره از افلاک

بداهه

15 فروردین 1395

پ .ن
صدای چه کسی همراه توست
که پرندگان
با لالایی­ ات
به خواب می­ روند؟… از : خانم آرزو نوری
[1] . لولاک لَما خَلَقتُ الأفلاک‏؛ اگر تو نبودی افلاک را نمی آفریدم

 

 

 

نظرها 10 
  1. اکبر قاسمی

    فروردین 16, 1395

    • طارق خراسانی

      فروردین 16, 1395

      سلام به اکبر عزیزم

      دوست دوران کودکی ها

      ممنونم از حضور بهاری تان

      سال نو مبارک

      در پناه خدا شاد زی مهربان………………………………………………….

  2. سحر جهانی

    فروردین 16, 1395

    سلام و درود بی  پایان  محضر شاعر بلندمرتبه و استاد عزیزم  جناب آقای طارق خراسانی. …..

    بسیار  عاااااااالی. ….

    امیدوارم همیشه در اوج بدرخشید. …

    • طارق خراسانی

      فروردین 16, 1395

      سلام به شاعر برجسته

      سرکار خانم سحر جهانی

      سپاس از لطف و محبت آن شاعر بزرگ و مهربان

      در پناه خدا شاد زی …………………………………………………………

  3. رضا محمدصالحی

    فروردین 16, 1395

    سلام و درود دوست مهر پرورم حضرت خراسانی عزیز 

    و خسته نباشید به خاطر زحمات بی دریغتان در سال گذشته ، امید که سایت شعر پاک با مدیریت خوب شما هر روز بهتر از دیروز باشد 

     ارادتمندم  و دعاگو

    • طارق خراسانی

      فروردین 16, 1395

      سلام و درود به حضرت استاد محمد صالحی گرانمهر

      ممنونم از دعای خیرتان

      به وجودتان افتخار می کنم .

      در ÷ناه خدا شاد زی……………………………………………………………….

  4. حنظله ربانی

    فروردین 16, 1395

    احسنت بر شما جناب خراسانی

    زیبا بود

    • طارق خراسانی

      فروردین 16, 1395

      سلام و درود بر حضرت استاد حنظله ربانی زاده

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه رب العالمین شاد زی………………………………………………………….

  5. علی معززی

    فروردین 16, 1395

    سلام استاد بزرگوار

    عالی تر از عالی

  6. نگار حسن زاده

    فروردین 17, 1395

    درود پدر بزرگوارم

    بسیار زیباست

    موفق و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا