🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با قوا ایمان بزن پهباد را

(ثبت: 215298) مهر 3, 1398 
با قوا ایمان بزن پهباد را

گر چه پهبادی نمایان در فضا
آرزو دشمن به جاسوسی نما

عزم جزمی با قوا ایمان خویش
در برابر دشمنانی ایستا

با قوا ایمان بزن پهباد را
ضربه ای دندان شکن را برملا

ای مسلمان زاده حامی مسلمین
مردمان را یاوری در هر کجا

مسلمین را اتّحادی اتّحاد
با جهادی ضربه ای زن کفر را

ای سپاهی ارتشی برّی و بحر
ای دلاور مرد و زن با اقتدا

از ولایت رهبری والامقام
از وطن چون مادری حافظ دلا

مرز و بومی را نگهداری کنی
پیروی از آن مقامی والیا

ولی اله بایبوردی

02 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. به به
    آفرین به این غیرت و دغدغه مندی
    زنده باشید

    • سلام

      استاد زمانیان

      سپاس از همراهی تان

      🍃🍃🌷🌸🌷🍃🍃

  2. احسنت زیبا و شاعرانه

    • سلام

      استاد چهارمحالی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌸🌺🌺🌈🌷🌈

  3. علی معصومی

    مهر 3, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    مهر 4, 1398

    سلام و درود بر حضرت بایبوردی عزیز

    عالی ست

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

    • سلام

      استاد خراسانی ارجمند

      سپاس از خوانش زیبایتان

      در پناه حق

      🍃🍃💐💐🍃🍃

  5. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    درودها بزرگوار
    چه زیبا اقتدار رو به تصویر کشیدید.
    مانا باشید وقلمتان همواره سبز💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از همراهی تان

      🍃🍃💐🍃🍃🌿🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا