🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با ولی راهی شو

(ثبت: 218949) آذر 23, 1398 
با ولی راهی شو

من در اندیشه هستی تو
حیران ماندم
که تو از آب بخاری
یا تو از آب بحاری
یا که از بستر خاکی
یا که از قطره جانی
من ندانم مگر آن
صاحب دهر
با هزاران گل معشوق
هَزار
داردش شاخه ای از گل منقار
و من از بستر گل
به تماشای نگاهش ماندم
که چسان
قطره اشکی بچکاند
از دل و جان
بلبلک ناز نمود
عشوه خرید
من به داور بودم
عطش گل به فراق بلبل
چو به وصل انجامید
هجر مفهومی داد
که تو و من
به ملاقات خداوند رویم
ای گل هستی عرفان خدا
گل و بلبل ماییم
قطره اشک که از دل جاری است
به تراوش
به دو رخ گوشه چشم
می توان آن را دید
که چسان جذب کند
حُبِّ کسی
و به یاد آوردم
قطره اشکی
که به خون حلقه شده
چو به یادش افتم
از دل و سر جاری است
به تو می گویم دل
با ولی راهی شو
به سماوات یقین
تا ببینی تو و من
ما گردیم
قطره را از ته دل وا کردیم
غم به خوشحالی دل تا کردیم
این بود قصه من
به تو گفتم عاشق
که ولی
در غم تنهایی خویش
به توعاشق گشته
چه کند
چاره دل

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین است
    سربلند باشید
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. امیر جلالی

    آذر 23, 1398

    هم زیبا بود و هم دلنشین …
    درود بر شما

    • سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. علی معصومی

    آذر 23, 1398

    درود و ارادت
    🌺🌸🌺🌸🌷🌸

  4. مينا امينی

    آذر 24, 1398

    درودها آقای بایبوردی
    دوشعر با سبک متفاوت از شما خواندم
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐💐🙏

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از همراهی و خوانش صمیمانه تان

      ممنون

      🍃🍃🌿🌷🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا