🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با گرانی..

(ثبت: 228647) تیر 8, 1399 

 

با گرانی …

خم شد کمر ، از هر جوانی با گرانی
تغییـــر قیمتــهای آنـــی ، با گرانی

من میدَوم ، او میدَود ، آنها دویدند
یک لحظه آیا در اَمــانی با گرانی؟

ژولیده می بینم رُخ از بابای خوبم
ربطی ندارد ، قد کمانی با گرانی!!

یخچالِ مادر مثل مسجد پاکِ پاکست
فرقش فقط ، باشد اذانی با گرانی!

تا همسرم اسمی نیارد از صداقش
کمتر کنم ، بلبل زبانی ، با گرانی

شاید که قفلی از گرانی کرده ای باز!
یا که اصولن مهربـانی ، با گرانی

نا گفته هایم مش حسن بسیار باشد
کاری بکن ، گر می توانی با گرانی

‌پرسی چو از «تنها» دلیل خنده هایش
شادست چون دربُرده جانی ، با گرانی

حسن نبی جندقی «تنها»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمد یزدانی

    تیر 8, 1399

    درودتان جناب دوست,صبح زیبایتان بخیر
    خوشحالم از شما خواندم
    بسیار عالی,بسیارعالی
    پیروز و پاینده
    🌺🌸🌺🌸
    🌸🌺🌸
    🌺🌸
    🌸

    • حسن نبی

      تیر 8, 1399

      سلام و عرض ارادت استاد

      ممنونم🙏🏼🙏🏼
      سایتون مستدام💐🌹💐🌹

  2. سلام و درود 🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      تیر 8, 1399

      درود و ارادت استاد 🙏🏼🌹🙏🏼

  3. سپیده طالبی

    تیر 8, 1399

    سلام و عرض ادب بزرگوار

    حق گوی شعر زیبایی خواندم

    دست مریزادتان باد و پاینده باشید🌺

    • حسن نبی

      تیر 8, 1399

      سلام و عرض ادب 🌹💐🥀

      نظر لطف شماست 🙏🏼🙏🏼

      سالم و تن درست باشید🙏🏼🥀🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا