🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخاری کهنه ی من

(ثبت: 266605) دی 11, 1402 

 

از خانه دوباره بوی نم بر می خاست
سرمای پر از سوز ستم بر می خاست

خاموش شدی بخاری کهنه ی من
ای کاش بخاری از تو هم برمی خاست!

 

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما
    زیبا و جالب بود

  2. درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌷

  3. احسنت زیبا سروده اید
    🙏🌹🙏🌹🌸🙏💐🌿

  4. صفا یغمایی

    دی 11, 1402

    درودبرشما خیلی زیباست
    احسنتم.
    🌺🌺🌺

  5. طارق خراسانی

    دی 11, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا