🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخشش پیامبر

(ثبت: 260437) خرداد 10, 1402 
بخشش پیامبر

بر پرّه های پنکه ی خودخنک کننده ی بحث نمی نشینم

و پشت به حرف مخالفان، چشم بسته، آواز پیروزی نمی خوانم

از او می گویم

و جز به راستی به جاهش گواهی نمی دهم

و به آرامی همچون نسیم تازه رسیده به گل، تنها همین رائحه را پیش می کشم:

پیامبر که به زادگاهش رسید

پس از آن که شتر جنگ خوابید

بخشید و بخشید و بخشید

بزرگوارانه

حتی ابوسفیان را

پ. ن

سروش بالا در زیرگونه ی آزاد عروضی دو طبقه (در قافیه_آهنگ) است.

 

 

 

نظرها
  1. پروانه آجورلو

    خرداد 10, 1402

    درود جناب رضاپور🌺

  2. غلامحسین جمعی

    خرداد 11, 1402

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیباست عزیز

    🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 11, 1402

      درود و سپاس تان استاد بزرگوار و عزیز🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا