🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخل

(ثبت: 224579) فروردین 10, 1399 
بخل

 

مُلکی که در آن ریا فراوان باشد
جولانگه بُخل و کین و شیطان باشد

مردم همه خصم یکدگر می گردند
خاموش در آن چراغ ایمان باشد

 

 

 

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 10, 1399

    درودتان استاد❤️🙏
    کوتاه، زیبا و ژرف🌹🌹🌹
    همچنان در حسرت سرایش سروش هایی جانانه از گلستان طبع تان….

    • طارق خراسانی

      فروردین 10, 1399

      سلام بر فرزند شاعرم

      محبت کنید برای داوری کاندید شوید
      در خصوص سرایش سروش بسیار خواهم. گفت کمی مار دارم تمام شود انجامش میدهم.
      سپاس از حضور بسیار گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

      • محمدعلی رضاپور

        فروردین 10, 1399

        درود دوباره و سپاس
        راستش
        اول، این که بزرگ تر ها هستند که در اولویت اند
        و دوم، این که بیم از نداشتن فرصت کافی برای این کار دارم.
        امیدوارم شایسته ترین ها در این امر انتخاب شوند.
        شخصا جناب رشنو و جناب پژواره را قبول دارم و لازم است ببینیم کاندیداهای دیگر، چه کسانی هستند.❤️🙏

  2. سلام
    زیباست استاد
    سرصبحی حالم خوب کرد🌿

    • طارق خراسانی

      فروردین 10, 1399

      سلام بر خواهر خوبم
      از اینکه حال شما خوب است حال من هم خوب می شود
      خوشخالم حالتون امروز خوب است.
      در پناه خدا همیشه شاد و سلامت باشید 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 10, 1399

    … سلام استاد عزیز… وقتی چوپان امانت دار نیست و خان با اصالت، گرگ ها مسیح می شوند و منهای یکی گله، حواری!

    حسادت نبود اگر،
    مردم به محبت عادت می کردند و نامردان به مردن قناعت!

    پ……………..؛

    • طارق خراسانی

      فروردین 10, 1399

      سلام و درود بر بزرگمرد پاک

      ان شاءالله به همت بزرگانی چون شما افراد نادان دانا و بیماران مداوا خواهند ‌شد.
      خدا به همه ی ما انصاف و مروََّت عنایت کند.

      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏🌿

  4. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 10, 1399

    واقعا زیبا بود استاد ممنونم🙏🌹🌹

  5. علی معصومی

    فروردین 10, 1399

    درود ها بر شما
    جناب خراسانی نازنین
    ◇◇◇◇◇
    قلمت استوار ارجمند
    ●●●
    بخل نتیجه حسد است
    و حسد زندان روح
    □□□□
    انسان بی روح نیز جسد است
    که برکتی ندارد
    ☆☆☆☆
    دعایم بدرقه راهتان
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  6. سلام استاد عزیز…….بهره بردم بزرگوار🌹🌹

  7. حامی شریبی

    فروردین 11, 1399

    خیالم
    سر میرسد
    از
    بام بلند
    قاف !!!……
    وکسی آرزوهایم را
    سر میبرد
    راستی
    چرا ؟
    بره های
    فریب خورده
    گرگ
    میشوند

    حامی شریبی

    درود برشما
    درپناه خدای
    خوب
    شقایقها🌹🌹

  8. جابر ترمک

    فروردین 12, 1399

    🌷🌷🌷🌷👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا