🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدتر

(ثبت: 257295) اسفند 26, 1401 

سروش 1.

برگ، بالا نشین و آقا بود

سبک و رنگ رنگ و زیبا بود

میوه سنگین تر از تماشا بود

چه غریبانه از وطن کوچید!

سروش 2.

بیشه ی شیر، دست کفتار است

شیر بیچاره، بد گرفتار است

آن طرف تر، شغال می خندد.

سروش 3.

دور نابخردان نخواهد ماند

ظلمت بی امان نخواهد ماند

می دمد آفتاب زندانی.

سروش 4.

راز، دست گراز افتاده

جنگل از عزّ و ناز افتاده

شیر، زخمی به چنگ کفتاران

در نشیب و فراز افتاده

گرگ ها

آماده ی طغیان

سرفرازی به استتار زده

باز از اهتزاز افتاده

بدتر از بدترین زمان شده است

حال جنگ_انگل.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 26, 1401

    بیشه ی شیر، دست کفتار است

    شیر بیچاره، بد گرفتار است

    آن طرف تر، شغال می خندد

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 27, 1401

      درود و سپاس استاد خراسانی بزرگوار
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

  2. رسول علی محمدی

    اسفند 26, 1401

    سلام و درودها
    زیبا و قابل تامل
    مانا و توانا باشید🙏🌹

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 27, 1401

      سلام و درود ها و سپاس ها یتان بزرگوار 🙏🌹🙏

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 26, 1401

    جناب رضا پور ارجمند
    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید
    بهاران بر شما مبارک باد
    🙏🌺🙏🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 27, 1401

      درود و سپاس تان سرکار خانم خیاط پیشه ی گرانقدر
      ایام بکام، بزرگوار
      🙏🌺🙏🌺🌺🙏

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    راز، دست گراز افتاده

    جنگل از عزّ و ناز افتاده

    شیر، زخمی به چنگ کفتاران

    در نشیب و فراز افتاده

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیباست

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 27, 1401

      درود و سپاس تان استاد بزرگوار
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا