🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بد زبان

(ثبت: 5185) آذر 26, 1396 

کسی کز مردمان خوب باشد
به دور از حیله و آشوب باشد

ولی آنکس همیشه بدزبان است
علاجش تیغ خرمنکوب باشد

# علیرضا حکیم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    آذر 27, 1396

    چه علاج مناسبیست برای بد زبانان روزگار …

    درودها بر شما دوست من …

    • علیرضا حکیم

      آذر 28, 1396

      سلام و عرض ادب جناب شاهنگیان عزیز

      سپاسگزارم گرامی

  2. سلام وعرض ارادت جناب حکیم عزیز وگرانقدر

    احسنت

    • آذر 28, 1396

      سلام و سپاس فراوان از حضور سبزتان گرامی

    • علیرضا حکیم

      آذر 28, 1396

       درودها بر شما گرامی 

      سپاس از حضور با ارزشتان

  3. جواد مهدی پور

    آذر 28, 1396

    درود بر شما استاد حکیم گرامی

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر

  4. مهدی صادقی مود

    آذر 29, 1396

    قشنگ بود جناب حکیم برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا