🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای اردوغان ورؤیای امپراطوری اش

(ثبت: 1880) تیر 11, 1395 

اردوغان بارؤیای امپراطوری عثمانی درسر، درآستانه ی روزقدس دست در دستان ناتانیاهو ،رژیم صهیونیستی رابه رسمیت می شناسد وهمه می دانند ومی دانیم که این همه، واکنشیست به آرزوی برقراری «تمدن اسلامی»  ونه «امپراطوری اسلامی»درسخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی  واین شعر اشاره ایست به همین موضوعات:

 

 

 

فلسطین تنها نخواهد ماند

تاایران زنده است

وایرانی زنده است

 

*

اردوغان

بدان تااسرائیل بجاست

خواب امپراطوری را

هم

نخواهی دید

داری بازی می خوری

آنها تراانتری یافته اند

که لوطی وارَت

به بازی بگیرند

اگر

سالها هم زنده باشی

ودست دردستان ناتانیاهو

و اوباما

کودک کشهارابه رسمیت بشناسی

دیریاسین

کفرقاسم

کشتی مرمره

و

محاصره ی رفح رانادیده بیانگاری

کشورفلسطین را

ازذهن مسلمانان پاک نخواهی کرد

  •  

 

به هوش

اگرتو

رؤیای امپراطوری رادرسر داری

ناتانیاهو

رؤیای سرزمین موعودرا ازیادنخواهدبرد

پس دست هایت راازدستهای شیطان دریغ کن

که وسوسه گریست

تانهال وحدت مسلمانان را

ازریشه بخشکاند

بادستهای خودشان 

وبعد

بنشیند ونگاه کند

*

عربستان ،قطر،اردن،و…

مارمولکهایی بیش نیستند

که ترس ازسوسماربزرگ

خواب آنها راآشفته است

ودرخلیجی که تاابدفارس است

وخواهد ماند

دست وپا می زنند

نمی دانند

اگرنهنگهای ایرانی نبودند

سوسماربزرگ آنهارا تمام قد بلعیده بود

– که البته تاخرخره بلعیده است-

*

فلسطین زنده است

تاایران زنده است

تاایرانی زنده است

ما رؤیای هیچ امپراطوری ای نداریم

اما تمدن اسلامی را

درسرتاسر جهان جارخواهیم زد

وپرچم آن تمدن را

به لطف الهی

بربام جهان

برخواهیم افراشت

آن روزخواهد آمد

صهیون محو خواهدشد

وقدس آزاد

واین وعده ی حتمی است

وچشمهای تو

وشیطان

ازحدقه بیرون خواهد زد!!

ان شاءالله

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 12, 1395

    فلسطین زنده است

    تاایران زنده است

    تاایرانی زنده است

    ما رؤیای هیچ امپراطوری ای نداریم

    اما تمدن اسلامی را

    درسرتاسر جهان جارخواهیم زد

    وپرچم آن تمدن را

    به لطف الهی

    بربام جهان

    برخواهیم افراشت

    آن روزخواهد آمد

    صهیون محو خواهدشد

    وقدس آزاد

    واین وعده ی حتمی است

    وچشمهای تو

    وشیطان

    ازحدقه بیرون خواهد زد!!

    ان شاءالله

     

     

    سلام و درود بر سید بزرگوار جناب علمداری

    نمی دانستم برادر شماهم از بزرگان مبارزه با صهیونیسم جهانی هستید

    درود خدا بر شما

    قلمت نویسا

    نفس ات گرم

    و وجودت از هر بلایی دور و مصون باد

     

     

    در پناه خدا شاد زی

     

    • درود جناب طارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی

      بزرگ که نه اما ارادتمندبزرگان ضدصهیونسم هستم
      سربلندوسلامت باشید

  2. ترانه حسینی

    تیر 12, 1395

    درودتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا