🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای تو…..

(ثبت: 260276) خرداد 6, 1402 

 

اسیرم…
در قفسِ غمت
آویخته ام بر شاخِ درختی دور
بی نشانی از کلبهٔ تو…..در سایه روشنِ روز وُ شب
ناظری بی نظرم
به سانِ منتظری
تنها
به انتظارم شکستنِ این قفس را
تا به این عصرِ بی عاطفگی ها
بیایم وُ بنشینم به سایه سارت
ای باغبانِ باغِ عاطفه هایم

 

 

 

 

نظرها
  1. سیمین حیدریان

    خرداد 6, 1402

    درودتان باد👏🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 6, 1402

    ای باغبان باغ عاطفه هایم

    احسنت
    سلام و درود و خدا قوت

  3. مهدی سیدحسینی

    خرداد 8, 1402

    درود جناب خانمحمدی
    با آرزوی صبحی پر نشاط برای شما 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا