🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای تو

(ثبت: 244374) دی 22, 1400 

 

بر کرسی دلم
نشسته ای و
یلدای نگاهت را
به آذرْ لبانم دوخته ای
دانه دانه
«دوستت دارم»
از انار گونه هایم
گل می شکفد
برای تو

#مینا_یارعلیزاده
❤به همسرم که خودش و زادروزش برایم مبارکترین است❤

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 22, 1400

    سلام و درود مینا یار علیزادۀ عزیز
    زادروزشان همایون 🌷🌷🌷

    • درود و مهر و ارادت استاد نوری عزیزم
      سپاس از مهربانی شما گوهر بی همتای پاک
      برقرار و پایدار باشید نازنین❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا