🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای ناهید

(ثبت: 5213) آذر 30, 1396 

تقدیم به روح بلند و ملکوتی  هنرمند محبوب و محجوب اصفهان ناهید عزیز ، خالق اهنگ ماندگار غروب کوهستان  …

…………..

با خنده آمد از در ، در آن غروب _ پاییز

شد شهرمان دوباره ، روشن ز روی خورشید

می رفت تا بخواند ، او در کنار _ خواجو

همراه با کسایی ، شهناز و تاج ، ناهید

شاهنگیان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عرض ادب و احترام جناب شاهنگیان عزیز

    روحش شاد

  2. طارق خراسانی

    آذر 30, 1396

    سلام و درود 

    به به 

    روان و.زیبا 

    آفرین بر منش بزرگ و قدردان شما

    یلدا بر،شما و خانواده گرامی مبارک

    در پناه خدا 

  3. درود تان باد  استاد ارجمند

     

  4. علیرضا حکیم

    دی 1, 1396

    درودها گرامی جناب شاهنگیان

    زیبا بود

    یلدایتان شاد

    موفق باشید

  5. درودها جناب شاهنگیان عزیز ؛

    سپاس از یادآوری و قدر شناسی حضرتعالی…

    روان همشهری و هنرمند فقید ، زنده نام ؛ بانو ناهید دایی جواد ، قرین رحمت الهی باد…

    در پناه حق…

    شاد زی…

  6. درود بر شما جناب استاد شاهنگیان عزیز

    زیباسرودید

    بهره بردم

    زنده باشید به مهر

  7. بسیار نیکو و قشنگ‌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا