🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بربادرفته ها_4

(ثبت: 1464) اردیبهشت 24, 1395 
بربادرفته ها_4

(1)

در تمام فصل های پیوست

یک دنیا فاصله بود

که چشم می دید

و قلب باور نمی کرد

*****

(2)

قلم می زنی

و بی آنکه بفهمی

رد پای پاییز را

که تا مغز استخوانت رسیده

در چشمان بهار فریاد می کنی!

****

(3)

آنقدر به تک فصل پاییز

خو گرفته ام

که دیگر می ترسم با

عطرافشانی شکوفه های بهاری

زندگی را از یاد برم…

*****

(4)

پیچ و تاب احساسم

به سنگریزه های رگبار خورده می مانند

که با درد می لغزند

و در اعماق جان می سپارند

 

بچّگیام

24 دی ماه 95