🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بربریت

(ثبت: 228143) خرداد 29, 1399 
بربریت

 

رسم بدی ست این که به انسان رسانده اند
وقتی که داس و یاس برابر نشانده اند

اینان که دست بر تبر و داس می برند
گویا کتاب بخشش رحمان نخوانده اند!

پرپر شود به دست پدر های مذهبی
نسلی که از قطار خرد جای مانده اند

در حیرتم چگونه بگویم از این ستم
بذر شقاوتی که به اذهان فشانده اند

این انتقامِ جرم ندانم چه کار بود؟
کز اهرمن گرفته و تا ما کشانده اند

گویی که بربریت منسوخ بازگشت
روح پلید آن به تن ما دوانده اند.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود و لب مریزاد جناب طارق گرانمهر
    سروده ی زیبایی در رابطه ی حادثه ی ناگوار اخیر و حوادث مشابه خواندم.

    امیدوارم بساط تعصبات کور و نابخردانه روزی از این مملکت برچیده شود .

    👌👌👌🌹

    • طارق خراسانی

      خرداد 30, 1399

      سلام و درود

      انشاءالله

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا
      🙏❤️🙏

  2. حسن نبی

    خرداد 30, 1399

    درودها جناب خراسانی ، بسیار عالی و پر مفهوم ،

    به امید پایان این تعصبات بی جا در محیط خانواده ها🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا