🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برجام

(ثبت: 256843) اسفند 15, 1401 

 

جامی که بدست اَجنبی پُر شده است
برجام شد و به فاضلاب کُر شده است
صد کاسه بلیس , گِردِ میز جمع شدند
تاریخ ز ِنامِ خائنین پُر شده است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 15, 1401

    سلام

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا