🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برخیز!

(ثبت: 6425) مرداد 20, 1397 
برخیز!

لیلی! سپیده سر زده از خواب برخیز 

عطری بزن، رقصی بکُن، شوری برانگیز 

پیراهنی از عطر گُل بر خود بپوشان 

پیراهن ” دیروز” را دیگر بیاویز 

پرواز کن همپای قُمری های قانع 

با آسمان ساده ی صحرا درآمیز 

لبخندهایت را نثار دشت ها کُن 

تا گُل کند هر بوته ی عُریان ناچیز 

قبل از شروع خنده ی خمیازه ی صبح 

از شاخه های تُردِ ” عادت پیشه” برخیز