🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برق چشمان تو

(ثبت: 5326) دی 23, 1396 
برق چشمان تو

یادمان رفته که شب ها به چه زجری طی شد!؟

پس چه شد رای تو برگشت و بهارم دی شد!؟

جنگل مهر و وفا را به چه روز آوردی!؟ 

که درختان تنومند اُمیدم نی شد

در همان روز وصالم دل آئینه شکست

نه کسی طعنه به آن زد نه کسی “پا” پی شد

برق چشمان تو بر سینه ی آئینه نشست

که فرو ریخت و تصویر تو پی در پی شد

می روم دست به دامان کبوتر بشوم

هر که پرسید بگو زائر شهر رِی شد  

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    دی 25, 1396

    سلام و عرض ارادت محضرتان بانو صالح گرانقدر استاد ارجمندم

    از شعر بسیار زیبایتان لذت بردم

    زیبا سرودید

    • لیلا صالح

      خرداد 1, 1397

      سلام بزرگوار استادم. 

      سپاس از حضور مهربانتون. 

      شاد باشید و بسرایید. 

      یا حق. 

  2. مهران اسدپور

    دی 25, 1396

    درودها سرکار خانم صالح ارجمند ؛

    برق چشمان تو بر سینه ی آئینه نشست…

    که فرو ریخت و تصویر تو پی در پی شد.

    دستمریزاد خواهر گرانمهر…

    توفیقتان روز افزون باد.

    • لیلا صالح

      خرداد 2, 1397

      سلام به برادر مهربانم استاد بزرگوارم. 

      خیلی خیلی خوش اومدید مهربان. 

      انشاءالله که همیشه سالم و تندرست باشید. 

      یا حق. 

  3. علیرضا حکیم

    دی 25, 1396

    درود بانو سروده ی خوبیست

    احسنت

    • لیلا صالح

      خرداد 2, 1397

      سلام به برادر و استاد مهربانم. 

      سپاس از حضور مهربانتون. 

      شاد و سلامت باشید. 

  4. سمانه تیموریان

    بهمن 5, 1396

    • لیلا صالح

      خرداد 2, 1397

      سلام به سمانه ی عزیزم خواهر نازنینم. 

      خوشحالم کردی مهربونم. 

      شاد و سلامت باشید. 

  5. سینا دژآگه

    خرداد 2, 1397

    سلام و عرض ادب بانو صالح ارجمند

    شعرتان در اوج زیبایی و انسجام است.بیکران لذت بردم.

    دست مریزاد…پیروز باشید

    • لیلا صالح

      خرداد 2, 1397

      سلام به برادر مهربانم استاد بزرگوارم. 

      ممنونم از لطفتون مهربان. 

      امیدوارم که خداوند پشت و پناهتون باشه. 

      یا حق. 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا