🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برویم ۲

(ثبت: 262148) تیر 31, 1402 

برویم ۲

بشتابید از این بادیه کم کم برویم
آب نوشیده و با چشمه زمزم برویم

منزلی را که قضا قسمت ما کرد کجاست
به سر جاده این قصد مسلّم برویم

ما که تا کعبه ی میقات به پا آمده ایم
به سر عشق از این راه مجسم برویم

قبله را مشعر باران بلا می بارد
چشم در دامنه گوهر نم نم برویم

خاکریز دگری ماند و منای دگری
بشتابید! که تا خط مقدم برویم

بارمان جوهره آینه و شمع و گلست
بهتر آنست که آهسته و نم نم برویم

تیغ و شمشیر اگر سینه ی ما را بدرد
باز مصلوب تر از عیسی مریم برویم

گاه در پهنه امواج خروشان شده ایم
گاه با رایحه ی ماه محرم برویم

با تو ای صبح تر از دامنه شط جنون
فارغ از حوصله عالم و آدم برویم

✍محرم ۱۴۰۲

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    تیر 31, 1402

    دستمریزاد مهندس…
    درود بر دوست عزیزم👏👏👏💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    تیر 31, 1402

    تیغ و شمشیر اگر سینه ی ما را بدرد
    باز مصلوب تر از عیسی مریم برویم

    گاه در پهنه امواج خروشان شده ایم
    گاه با رایحه ی ماه محرم برویم

    با تو ای صبح تر از دامنه شط جنون
    فارغ از حوصله عالم و آدم برویم

    درودها بر شما

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. شیما رحمانی

    مرداد 2, 1402

    عالی بزرگوار👌🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا