🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برو ای عشق…

(ثبت: 587) دی 29, 1394 
برو ای عشق…

برو ای عشق رهائی تو رها
برو تا اوج بلندای خدا

جام خود را تو بزن  بر لبِ جام
نوش جان عیش تو و شربِ مدام

برو آزاد شو از بند و قفس
برو از دست مده این دو نفس

توئی چون خون به رگ هستی من
توئی مینای می مستی من

توئی سر مطلع شعر و غزلم
توئی امید دل بی خبرم

برو ای ناب ترین باده برو
برو از پیش من ساده برو

رفتی اما تو به جان مهمانی
شافی درد من و درمانی

من زعشقت به خودم می بالم
همچو نی ناله کنان می نالم

سوز من آتش هجران تو است
درد من مایه درمان تو است

قلب من نقطه پرگار تو است
چشم من عاشق دیدار تو است

می روی من همه جا، سایه تو
خود درون تو و همسایه تو

مبر ای عشق،  مبر از یادم
وَه به یادی ز تو جان، دلشادم….

ساغر

telegram.me/sagharsher