🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برو!

(ثبت: 243757) دی 3, 1400 

 

برو!
ماندن بی‌فایده‌ست،،،
اگرچه؛
دلِ رفتن
نداری!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 3, 1400

    درودها بانو طیبی عزیز

    شعر چه نگاه روانشناسانه دقیق و درستی دارد. بسیاری از ماندن ها ناشی از ترس است (ترس از تغییر، ترس از ابهامِ آینده، و …) و صد البته که چنین ماندنی بی فایده است و از درون به تلاشیِ رابطه می‌انجامد که ویرانگرتر از «رفتن به موقع» است. چون در ویرانی رفتن به موقع، بازسازی و نوسازی هر یک از طرفین رابطه امکانپذیر است اما در ویرانیِ ماندن های بی فایده و ناشی از ترس، احتمال آن بسیار کم است و غالبا به انهدامِ دو طرف می انجامد.

    🌷🌿🌷🌿🌷

  2. خسرو فیضی

    دی 3, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . عجب تشابه ای در رفتارم و شعر شما می بینم !!!
    . از بسیاری سایت های ادبی در اوج محبوبیت رفتم!!!!
    . در یک تحلیل مشخص از شرایط مشخص
    . بدین نتیجه رسیده بودم که باید بروم !!!!
    . رفتم . . و میدانم که در اوج محبوبیت باقی مانده ام
    . مهر بانوی فرزانه . .سروده ات با من چه کرده اید !!!!
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • لیلا طیبی

      دی 6, 1400

      درود
      پایدار و پیروز باشید…

    • دی 30, 1400

      درودو سپاس من هم رفتم و اینک در قامتی دیگر اینجا هستم عزیز

      موفق باشید و دمتان گرم و قلمتان نویسا

      👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا