🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برکه

(ثبت: 230842) شهریور 2, 1399 

– برکه:

ماه ست که،
سَرَک کشیده ست
برای دیدنِ تو
از پشت ابرها!
باید پلکِ چشم‌هایم را
به‌بندم…
–من،
بِرکه‌ای حسودم!

#لیلا_طیبی (رهـا)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 2, 1399

    عاشقانه ای کوتاه و ملیح بود و ظریف …
    درود بر شما

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 2, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. فریبا نوری

    شهریور 2, 1399

    سلام شاعر و پژوهشگر ارجمند

    کوتاه، زیبا و اثرگذار

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا