🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برکه ی شک

(ثبت: 222232) اسفند 8, 1398 

 

عمر ما رفت به تاراج در این برکه ی شک
بین خوبی و بدی و زشت و زیبا به محک
ما چقدر مطمئن از این گذرِ بود و نبود
یاغیان هستی ما را ببرند، تک به تک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 8, 1398

    ما چقدر مطمئن از این گذرِ بود و نبود

    مانده بین کفر و ایمان

    شک و یقین

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    به محک خوب و بدی را بکشی غش نما
    شک چرا ؟ ای دل بینا ،ز بدی زشت جدا

    گر به تاراج بسی عمر ،تو دانی به یقین
    با یقین حُکم دهی خلق کشی رو به فنا

    ولی اله بایبوردی

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا