🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر باد رفته

(ثبت: 233212) آبان 21, 1399 

 

گفته بودند زخمهای کهنه درمان می کنیم
کوخهای ناتوانان را به سامان می کنیم
همچو قارچی بی امان برجهای ایران باب شد
تک تک آمال محرومان دگر بر آب شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 21, 1399

    درودها جناب مروج

    امید که هماره برقرار و نویسان باشید

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا