🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر بلندای نور، نام تو

(ثبت: 7177) آذر 4, 1397 

در نگاهت لطافت گلها
در کلامت سروده ی باران 
از نگاه و کلام تو جاری
موجِ آرامِ عشقِ بی پایان
«
حضرت عشق شد غلامِ تو 
جانِ عالم همه تمامِ تو 
طاق کسری شکست و بنوشتند
بر بلندای نور ، نامِ تو 
»

در  جهان جز ستم نمی بینم

دل بخواهد چنین جهان را ؟! نی

تا بسازیم عالمی از نو 
ای خداوند مهر، ادرکنی

5 آذر 1397

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):