🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزرگان ز خواب عمیق پا شدند

(ثبت: 232244) مهر 30, 1399 

 

همه خورده اند طعم فقر و فریب

همه دیده اند قصر و کاخ عجیب

درون شکافها چقدر گم شدند

به زیر تکاثر چقدر خم شدند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 30, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا