🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزرگداشت حافظ ( بداهه )

(ثبت: 252045) مهر 21, 1401 
بزرگداشت حافظ ( بداهه )

 

نظم عشقی آفریدی حافظا
هر کسی خواند بگوید مرحبا

هر کلامی را به شیوایی بیان
ثبت دفتر کرده ای تحسین تو را

 

ولی اله بایبوردی

20 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا