🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزن باران

(ثبت: 1752) خرداد 28, 1395 

بزن بارا ن که خیسم کرده باشی

که تا از من من دیگر بتاشی

به شوق دیدنت چترم شکستم

بشوران ذهنم از گرد حواشی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):