🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بساط عیش

(ثبت: 229077) تیر 26, 1399 

 

بساط عیش در هم کن قبل از کوچ پایانی
که گوش خفتگان گنگ است از گفتار عرفانی

برون شو از حصار و رمز و راز مجلس امروز
که درس عشق معلوم و نباشد هیچ پنهانی

به جمع این مریدان حلقه ها پیچید در افکار
ندارند یک نظر با هم ، نیابند راه انسانی

غرور و کبر بر هم کرده و از یکدگر بیزار
ولی هر لحظه می بافند اسراری ز پنداری

بگردان چشمها سوی هزاران حجله ی سنگر
که وقت رزم در سنگر بیابند یار ، پنهانی

به پاسخها و پرسش ، طرفی را نمی بندند
همان دلدادگان رزم و ره یابان قرآنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 26, 1399

    🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا