🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بستی نشسته ، والیِ دورانِ قرن ها

(ثبت: 213173) شهریور 22, 1398 
بستی نشسته ، والیِ دورانِ قرن ها

جامی طلب ز دستِ ولایت مدار عشق
آن جامِ کوثری ،که نشان از جوارِ عشق

عاشق شدم به حُبِّ ولایت خدایِ من
با حُبِّ هر ولی ، بکشم ، انتظارِ عشق

مخمور عشق ، گشته منم ، من در انتظار
جامی دهی ز پرده برون ، پرده دارِ عشق

بستی نشسته والی دورانِ قرن ها
اذنی دهی قیام کند آن نگارِ عشق

تو واقفی ، خدایِ جهانی ، به دادِ ما
فریاد رس فرست عیان اقتدارِ عشق

خلقی خروش ، ناله کنان ، هر شبی و روز
دستی دعا ، که کی ؟برسد آن سوارِ عشق

صلحی به پا میانِ خلایق جهان دلا
آرامشی به پا ،کندش ، برقرار عشق

چشم انتظار ، مانده بیاید عزیزِ دل
قائم ، قیام ، همره والی دیارِ عشق

ولی اله بایبوردی

16 / 05 / 1398

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 22, 1398

    سلام
    هرگزنمیردآنکه دلش زنده شدبه عشق
    ثبت ست برجریده عالم دوام ما…
    صاحبالزمان دستگیرتان استاد
    عالیست.

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 22, 1398

      سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 💐

      همچو سیمرغی هما ققنوس وار
      دور از خلقی ، میان خلق آشکار

      گوشه ای بنشسته ناظر خلق را
      تحتِ فرمان ، خالقی ،والا تبار

      ولی اله بایبوردی

      22 / 06 / 1398

      🌷🌸🌷🌸🌹🌸🌷🌸🌷

  2. علی معصومی

    شهریور 22, 1398

    درود ارجمند
    🌹🌹🌹🌹
    وای از تو و غم این انتظار عشق

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 22, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🍃🍃🌺🌺

  3. بسیار زیبا و دلنشین احسنت

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 22, 1398

      سلام

      استاد چهار محالی عزیز

      سپاس از حضور سبزتان

      🌸🌸🍃🍃🌸🌸

  4. مينا امينی

    شهریور 22, 1398

    اللهم عجل لولیک الفرج …🌸🌸🌸

    درودها هنرمند بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاریه این شعر زیبا
    مانا باشید .🌹

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 22, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از خوانش صمیمانه تان

      🍃🍃💐💐🍃🍃

  5. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 22, 1398

    … سلام استاد
    دلت همیشه آباد و
    با آن پیشانی کشیده
    چهره ات همواره شاد…

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 22, 1398

      سلام

      استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  6. امیر جلالی

    شهریور 23, 1398

    آنکه در عشق آسمان گرفتار آمده هرگز رهایی نیابد …
    و شما جناب بایبوردی گویا اسیر دست و پا بسته ای شدید در فراق یار …
    مبارکتان باشد و التماس دعا…
    درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 23, 1398

      سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس از همراهی با نظر ائده آلی عشق الهی ….

      تقدیمی : 🍃

      با قوا نفسی ، به قُوتی ،لا یموت
      عشق پاکی را گزینش ،لا به فوت

      پاک عشقی را ، گزینش کرده ایم
      هر زمان احیا وجودی را به قُوت

      ولی اله بایبوردی

      23 / 06 / 1398

      💐💐🌿🌿🍃🍃💐💐

  7. رسول رشیدی راد

    شهریور 23, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما
    بهره مند شدم از شعر زیباتون
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا