🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد از برف

(ثبت: 6850) مهر 22, 1397 

بادل پر بهانه بعد از برف

می روم سمت خانه بعد از برف

می روم سمت خانه ام در باد

با دل دانه دانه بعد از برف

پشت یک پنجره پر از برف است

می زنم مو به شانه بعد از برف

تو نبودی تمام دفتر من

شده قصه فسانه بعد از برف

قبل از این عاشق غزل بودم

می نویسم ترانه بعد از برف