🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض باران زده ام

(ثبت: 2734) آبان 9, 1395 
بغض باران زده ام

پشت تنهایی من

 یک بغل  دلتنگی ست

بی تو اینجا

بغض باران زده ام می فهمی؟

من پر از آشوبم

و به دستان تو 

بی تو

خوابم …

پشت تنهایی من

کوهی از باران است

زرد و پژمرده نگاهم

گویی

مثل دشتی

که خزانَ ش

………………………….زده است…

ماهک  1395/8/8