🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغلم کن

(ثبت: 226033) اردیبهشت 12, 1399 
بغلم کن

 

ای ماه تر از ماه، نگارم، بغلم کن
بی تو به خدا هیچ ندارم، بغلم کن
گفتی بسپارم دل و جان را به نگاهت
الساعه به دستت بسپارم، بغلم کن
چون ابر بهاری شده ام، حامل باران
تا بر تن ات ای سرو، ببارم، بغلم کن
هی وعده به فردا ندهم، دُختِ بهارم
از کف شده آن صبر و قرارم، بغلم کن
تو باغ پر از عشقی و باید گل خور‌شید
هر گوشه ی آن باغ بکارم، بغلم کن
کم زُل بزن اینگونه به احوالِ خرابم
چشم تو در آورد دَمارم، بغلم کن
چنگال پُر از خونِ خزان در پی جان است
ای فصل خدا ، عشق، بهارم، بغلم کن

1399/2/11
.
.
.
بی چتر در این نم نم باران بغلم کن
سرد است هوای شبِ گیلان، بغلم کن

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1399

    درود ها استاد خراسانی
    بسیار زیبا و دلنشین است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 12, 1399

    درود و مهر استاد خراسانی عزیز
    دستمریزاد و دل نمیراد…
    چه باشکوه غزلی خواندم و چه قلم پر شور و احساسی
    باید از برکنم این شعر و بسیار به کار آید…
    عاشق بمانید و نویسا باباطارق شعر و ادب و مهر
    🍃💐💐💐💐💐💐💐❤🙏

  3. امیر جلالی

    اردیبهشت 13, 1399

    عاشقانه ای شاداب و خوش آهنگ و بی پروا …
    درود بر شما

  4. علی سلطانی نژاد

    مرداد 27, 1399

    ای زاده ی زیبای زمستان،،،، بغلم‌ کن
    بی وحشتی از عاقبت آن،،،، بغلم کن

    یک‌عمر دلم، در کف آغوش تو میسوخت
    این دفعه محبت کن و آسان بغلم کن

    با شعر لبت،،، بد رقم این دفعه ردیفم
    بی قافیه و معطلی،،،،،، الان بغلم کن

    صد انگ،بما عشق‌ نچسبانده،دراین‌شهر؟
    تا کور شود، چشم حسودان،،، بغلم کن

    حوّا شو و از آدم عاشق،،،، عوض سیب
    ای حضرت ممنوعه،،، بگو جان بغلم کن

    دارد به‌جنون می‌کشد این مسخره‌ بازی
    بی ترس پلیس و غم زندان،،،، بغلم کن

    من وحشتی از قسمت و تقدیر ندارم
    بی نیت و فال و غم فنجان،،، بغلم کن

    این حادثه،،،، یادآور زیبایی عشق ست
    یک‌ مرتبه، یک‌ مرتبه، یک آن،،،بغلم کن

    تا پر کنم این چال زنخدان لپت را
    ای تا به ابد در دل سلطان،،،،، بغلم کن

    #علی_سلطانی_نژاد

  5. محمدعلی رضاپور

    مرداد 27, 1399

    سلام و درود و ارادت 🌹🌹🌹

  6. مریم

    تیر 24, 1400

    خیلی عالی بودولذت بردم مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا