🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بمان در خانه و ترک سفر کن

(ثبت: 223954) اسفند 25, 1398 
بمان در خانه و ترک سفر کن

 

بمان در خانه
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
—————————————
بمان در خانه و ترکِ سفر کن
از این رفتن بیا جانا حَذَر کن
به فکر جان خود باش و عزیزان
بمان در خانه نوروزت به سَر کن
بگردد چرخ دوران با نگاهی
بیا با همدلی ترکِ خطر کن
بیا رحمی نما بر کادر درمان
درون خانه ایام ات گذر کن
نباشد حال عالم همچو امروز
بیا شام سیاهت را سحر کن
کنار بچه ها اهل و عیال ات
بمان و با سلامت جان به دَرکن
بیا و با حمایت صبر و طاقت
تلاشِ دشمن جان بی ثمر کن
بیا تو با توسل بر خداوند
گذر از این زمان ای رهگذر کن
—————————————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 25, 1398

    امان از دست ویروس

    سلام و درود

    استاد چهار محالی ارجمند

    سپاس از اشتراک گذاری

    با پیامد اجتماعی رعایت بهداشت

    تقدیمی : 🌷

    💐 میان اویی اجل گر گفتمانی💐

    رسد جانا اجل ، باشی به هر جا
    سلیمان را کنی یادی ، که تنها

    حذر از مردمی کردش به یک روز
    که در خلوت نشیند دور از ما

    درون مستحکمی بُرجی نمایان
    سلیمان را اجل مرگی هویدا

    میان اویی اجل ،گر گفتمانی
    که آخر حُکم یزدانی به اجرا

    به نحوی ترک دنیا را جهانی
    هزاران علّتی ، مجهول پیدا

    ولایی با بلایی آزمونی
    به ایمانی ملبّس جامه تقوا

    بگیر عبرت از این دنیای فانی
    چو والی باش ، دوری از بلایا

    ولی اله بایبوردی

    25 / 12 / 1398

    🌿🌿🌿💐🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا