🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهاران

(ثبت: 246384) اسفند 29, 1400 

بهاران

کم کمک فصل بهاران می رسد
روز خوب روزگاران می رسد

می رهاند کوچه را از انجماد
می تراود نور و باران می رسد

می جواند ساقه ای نورسته را
ساز و برگ چرخ دوران می رسد

می تکاند شاخه ها را از کلاغ
آهویی از کوهساران می رسد

نرگسی می روید از دامان دشت
غنچه محو لاله زاران می رسد

زندگی همرنگ شادی می شود
زمزمی از جویباران می رسد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1400

    سلام و درود بر ملک الشعرای پاک
    سال نو و آغاز قرن 15 هجری خورشیدی مبارک
    در پناه خدا 🌿❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌿

  2. فریبا نوری

    اسفند 29, 1400

    درودها استاد معصومی گرانقدر
    در آستانۀ سال و سده ای نو برای شما و عزیزانتان آرزوی شادکامی و تندرستی و بهروزی دارم
    🌷🌷🌷🌷🌷

  3. آرمان پرناک

    اسفند 29, 1400

    استاد گرانقدرم
    سال نو را تبریک عرض می کنم. انشالله سالی پر از شادی، سلامتی و خبرهای خوش داشته باشید🌹🌺

  4. موسی ظهوری آرام

    فروردین 3, 1401

    سلام جناب معصومی
    عید بر شما مبارک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا