🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهاران

(ثبت: 246410) فروردین 1, 1401 

 

مثل دیروز بهار از سفرش باز رسید
گل و ریحان به زمین عطر به افلاک دمید
خط رنگین به درو دشت زد و غنچه شکفت
خرمن گل به طبق زد چشمه هایش جوشید
آسمان بارش مهرش به زمین جان می داد
سبزی برگ تراوید و شقایق روئید
شبنم عشق به جان شد بهاری دگر است
سبز شد دامن صحرا و طراوت بارید
بار دیگر می عشاق ز دولتگه دوست
عشق برجان زد و پیغام به میخانه رسید
باده نوشان سحر ، با غزل دیدن یار
پا بکوبید به عالم که خمخانه رسید
درد دوری و فراق رخ یار آخر شد
عود و عنبر برسانید که پیمانه رسید

سالهایتان بهاری
لحظاتتان عرفانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 1, 1401

    آسمان بارش مهرش به زمین جان می داد
    سبزی برگ تراوید و شقایق روئید

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر
    سال نو بر شما بسیار مبارک
    🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا