🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهارتر

(ثبت: 3666) اسفند 26, 1395 
بهارتر

خوب است که بی قرارتر برگردد
دلخون برود انار تر برگردد

پاییز که اندیشه ی زایش دارد
باید برود بهارتر برگردد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. معصومه عرفانی

    فروردین 2, 1396

     سلام

    سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

    همه روزتون بهاری

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 2, 1396

    باید برود بهارتر بر گردد

    درود بر شما

    بهاران مبارک باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا