🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار۲

(ثبت: 1054) فروردین 3, 1395 
بهار۲

از زندگی تو سر بر آورد بهار

از ابر دو تا چشم تر آورد بهار

با شعبده بازی جناب باران

از جیب زمین گلی در آورد بهار

#عفت_نظری

نقدها
  1. عفت نظری

    فروردین 5, 1395

    سلام و ادب از همه بزرگواران و دوستان که لطف دارن به اشعارم سپاس گذارم التماس دعا 

نظرها 10 
  1. حمیدرضا نادری

    فروردین 4, 1395

    سلام سرکار خانم نظری موفق باشید

  2. فرزاد امین اجلاسی

    فروردین 4, 1395

    درودها گرامی

    مانا ونویسا

  3. سوگند صفا

    فروردین 4, 1395

    سلااااام و درود

    عیدتون مبارک خانوم نظری عزیز

    همیشه کوتاه هاتونو دوست دارم

    زنده باشین

    و برقرار

    یاحق

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 4, 1395

    سلام عفت نازنینم

    خیلی زیبا بود

    احسنت شاعر خوش ذوق

    مرحبا عزیز دل من

  5. طارق خراسانی

    فروردین 4, 1395

    سلامخانم نظری بزرگوار

    بسیار زیبا ست

    دستمریزاد

  6. معصومه عبدالهی

    فروردین 5, 1395

    درود بر شما

    زیبا سرودید

  7. علی معززی

    فروردین 5, 1395

    سلام بانو

    خیلی زیبا بود.مرحبا

  8. حسـین رضـائی

    فروردین 6, 1395

    سلام واقعا زیباست مصرع سوم وزن کوتاه تری داره در این وبسایت متاسفانه اصلاح شعر بعد از مدتی دیگه مقدور نخواهد بود پس بهتره زود تر اگر اصلاحی مدنظرتونه اعمال کنید.

  9. عسل رادمنش

    فروردین 6, 1395

    سلام و مهر عفت بانوی گرامی

    بسیار عالی/مانا باشید

    عیدتون مبارک

  10. بشیر امیدی

    فروردین 8, 1395

    درود 

    بسیار زیبا 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا