🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار آمد ولی گل را چه سود است

(ثبت: 257755) فروردین 8, 1402 
بهار آمد ولی گل را چه سود است

 

بهار آمد ولی گل را چه سود است
سراپای تن باران کبود است

هوا در شهر آدم های خود خواه
سوار ابر بی افسار دود است

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 8, 1402

    سلام و درود

    آلودگی هوا را زیبا بیان کرده اید

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. ابوالقاسم کریمی

    فروردین 8, 1402

    سپاس از شما جناب آقای طارق خراسانی

  3. مهرداد مانا

    فروردین 9, 1402

    اسب بی افسار دود …. خیلی جالب بود

  4. فروردین 9, 1402

    به قول شاملو:
    بهار آمد، نبود اما حیاتی درین ویران‌سرای محنت‌آور بهار آمد، دریغا از نشاطی…

    نوروزتان خجسته باد
    با آرزوی سلامتی🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا