🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار آمده

(ثبت: 246499) فروردین 5, 1401 

بهار آمده

سبد سبد گل سرخ و سپید آورده
پیام شادی و لطف و نوید آورده

به روی شانه باد و نسیم زیبایی
دوباره غنچه ی مهر و امید آورده

به زیر نم نم باران دشت و دمن
چنار و نسترن سرو و بید آورده

بهار آمده پاشو، ببین که پشت در
پیام روشنی از فصل عید آورده

دوباره قاصدکی مژده رسیدن را
برای او که دلش می تپید آورده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ارش

    فروردین 5, 1401

    دربیت آخر…امید..اورد

  2. ارش

    فروردین 5, 1401

  3. مسعود آزادبخت

    فروردین 5, 1401

    سلام و احترام استاد معصومی گرانقدر
    زیبا بود
    بهارتان خوش
    🌷🌹🌷

  4. طارق خراسانی

    فروردین 6, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا