🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار

(ثبت: 237118) اسفند 25, 1399 
بهار

بهار

همراه گل به فصل بهاران سلام کن
سرچشمه را به برکت باران سلام کن

در لحظه های رویش آلاله و چمن
ای آشنای نرگس مستان سلام کن

با نفخه های سِحر مسیحای روزگار
در هر نفس به حضرت جانان سلام کن

مثل صبا که بر سر سنبل رسید و گفت
اینک بدشت و کوه و بیابان سلام کن

کای سرزمین خفته اگر وارهیده ای
از خلسه های فصل زمستان سلام کن

با ما ترانه خوان هزاران قنوت شو
پروانه را به حرمت خوبان سلام کن

روزیکه دست پیله رها می کند تو را
باری دگر به مهر درخشان سلام کن

خورشید را به خانه همسایه ات ببر
بر تار و پود خسته دوران سلام کن

دستی بگیر تا که نرفتی از این دیار
در جستجوی رونق ایمان سلام کن

نوروز اگرچه باعث دیدارمان نشد
ای هموطن به کشور ایران سلام کن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 25, 1399

    سلام و درود و ارادت
    جناب استاد معصومی گرانقدر ❤️🙏

  2. کبری محمدی

    اسفند 28, 1399

    با نفخه های سِحر مسیحای روزگار
    در هر نفس به حضرت جانان سلام کن👏👏

    سلام
    مهمان غزل زیبایی شدم
    چندبار خواندم و لذت بردم
    باشید و بسرایید به مهر
    لحظه های تان همیشه بهار، در پناه حضرت جانان باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا