🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار

(ثبت: 257638) فروردین 4, 1402 

 

مانند یک بذر
از دل زمین می رویم
جوانه هدیه ای است
که باران برایم به ارمغان می آورد
درخت می شوم به عشق تو
و در هر فصل از سال
برایت پاییز می شوم !
تمام برگ های تنم را
هدیه می کنم به قدم هایت
تو با آمدنت
بهار را به من مژده خواهی داد
و آنگاه
با تو شکوفه می زنم
با تو بهار می شوم

#مجید_رفیع_زاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 4, 1402

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • مجید رفیع زاد

      فروردین 4, 1402

      سلام و درود خدمت استاد خراسانی بزرگوار
      سال نو بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک باد
      خیلی متشکرم از توجه شما
      سلامت باشید 🙏🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا