🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهشت اشتیاق

(ثبت: 5610) اسفند 9, 1396 

           

دل، آینه دارِ مستِ رویت

آغشته به خُم گرفته بویت

در من بنِگر که پای کوبان

هر ذره کشیده صف به سویت

خورشیدِ منی و کهکشان ها

فانوس به دستِ جستجویت

ای عطرِ قصیده های باران

تمثیلِ ترانه های مویت

در سینه، بهشتِ اشتیاقی

ای هر نفسم هوای  کویت  

نظرها 10 
  1. مهران اسدپور

    اسفند 9, 1396

    درودها خواهر زیباسرا…

    دستمریزاد…

    توفیقتان روز افزون باد.

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 10, 1396

    درود

  3. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1396

    سلام بر دختر شاعرم 

    عجب غزل شورانگیزی 

    دلمریزاد

    اگر دیر برایتان کامنت گذاشتم حادثه دیده هستم نزدیک بود  در جریان یک کار فنی امروز دستم ناقص شود.. خدا .را شکر با جراحی کوچکی سلامتی یکی از انگشانم را به دست آوردم .

    در پناه خدا سلامت باشید 

    • پانته‌ آ عسکری

      اسفند 11, 1396

      سلام 

      بلا به دور، خدا را شکر که رفع خطر شده

      امیدوارم دست تان هر چه سریع تر بهبودی کامل پیدا کند

      دعاگو هستم

  4. جواد مهدی پور

    اسفند 12, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد عسکری گرامی

    لذت می برم از اشعار قشنگتان

    همواره زیبا می سرایید

    درود بر شما

    • پانته‌ آ عسکری

      اسفند 12, 1396

      سلام و 

      سپاس فراوان از نظر لطف شما

      برقرار و بهروز باشید

  5. زانا کوردستانی

    بهمن 22, 1397

    درود بی پایان

    عالی بود

    احسنت و آفرین

    در پناه حضرت دوست

    • پانته‌ آ عسکری

      بهمن 25, 1397

      درودها
      ممنونم از لطف حضور و خوانش ارزشمندتان

      🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا