🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به احساسی تو را خواهم نه تنها

(ثبت: 222656) اردیبهشت 16, 1399 
به احساسی تو را خواهم نه تنها

 

1

کنی اندیشه ای بر کِشت دنیا
به یاد آن روز افتی مرگ غوغا

زمستان عمر را یادی کنی هان
برایت توشه راهی نیست جانا

2

قلم زن را به نیّت صدق بینی
به صدقی نیّتی اندیشه چینی

ادایی حق مطلب را زمانی
رعایت حقِّ ناسی را به دِینی

3

هدایا آسمان بینی به باران
به باران نم نمی گردی خرامان

به ابری توده ای گریان نگاهی
طبیعت شادمان با ابر گریان

4

به احساسی تو را خواهم نه تنها
شریک روح من باشی به هر جا

از آغازین روزی تا نهایت
چو حوّا آدمی تقدیر ما را

5

برابر سیل غم جانب خرابی
چو کوهی ایستایی پای آبی

به آبی کن نگاهی تا چه بینی
سرش بر سنگ کوبد لا سرابی

ولی اله بایبوردی

29 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 16, 1399

    سلام

    سپاس از مهر حضورتان

    🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 16, 1399

    با سلام و درود خدمت آقای بایبوردی بزرگوار
    طاعات و عبادات وقبول درگاه الهی
    بهره بردم از شعر زیبای شما
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 18, 1399

      سلام

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      طاعات و عبادات شما فرهیخته گرامی مورد قبول حضرت حق

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا