🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به امید وصل

(ثبت: 259458) اردیبهشت 20, 1402 

 

من‌ به جز این ره مختوم به کاشانه تو
نه بجستم و نخواهم پی افشانه تو

در صف آخر حیران شدگان تو عجب
تشنگی کشت مرا در تب افسانه تو

خار ها پیرو جهلی پی آزار گل است
جرعه ای نام تو برخاسته! دیوانه تو

سال ها یکسره رویا زده ی روی توام
تا بتابد به رخم، پرتو دردانه تو

یا نگردم به خرابات به دور از کرمت
که فراموش نگردم و نه بیگانه تو

قصد دنیا به رفاقت با شراکت مندی
نیست جز سستی باور سر پیمانه تو

روزگاری که به آهستگی اش می گردد
قدحی مرهم ناچیز ز آن خانه تو

این همه جهد نمودن نه برای سیری ست
راه دشوار برای من پروانه تو

 

سروده ی : ادریس علی زاده
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا