🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به اهل آسمانی زمینی قسم

(ثبت: 211355) تیر 17, 1398 

قسم یاد ، بر خالقِ کائنات
ز ذرّات گیری رسی تا کُرات

به هر جا ،نگاهی کنی، بنگری
نما عشقِ گیتی به عقلی حیات

همان عقلِ اوّل به عشق اوّلین
حیاتی جهان را ،برون از ممات

به اشرف جهان ،خلقتی ما نگاه
ملائک سجودی به ایشان نجات

به نوری قسم یاد خورشیدِ جان
نثار آفتابش ، حیاتی وفات

به خورشیدِ جانی قسم یادها
مسیری رود پیش و پس ، لا ، ثبات

به اهل آسمانی ،زمینی قسم
به هر یک ولی دور از سئیات

قسم ها کنم یاد ، یاد آوری
اطاعت بشر از ولی واجبات

درون را شکافی ؛ببندی زبان
به اقرار گوید ولایت نه مات

ولی اله بایبوردی

11 / 04 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    تیر 17, 1398

    درود دوست گرامی

    شعر زیبای شما را خواندم
    لذت بردم بسیار

    احسنت
    آفرین
    دستمریزاد

    👏👏👏👏👏👏👏
    🌹🌷🌺🌸
    شادکام باشید

    • سلام استاد فلاحی عزیز

      سپاس از همراهی تان…

      شیرین کام باشید .

      🌸🌸🌺🌷🌸🌸

  2. یاسر رشیدپور

    تیر 18, 1398

    سلام و عرض ادب شاعر گرامی

    بسیار عالی و دلچسب بود

    سپاس فراوان نثارتان

    قلمتان همواره نویسا

    پاینده باشید به مهر

    💐🌿🌿🍃🌹🌹🌷🌺🌸🌸💐💐🌿🍃🌹🌹🌺🌺🌸🌿💐💐

    • سلام استاد ارجمند

      سپاس از حضور سبزتان…

      در پناه حق

      💐💐🌹💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا