🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به قدیم عشقی

(ثبت: 256921) اسفند 14, 1401 

 

به پایت…من هنوز
شور می زنم وُ شعر می سازم
اما نمی دانم ترا
از آنهمه عطش
به پستویِ کدامین خاکستر خرامیده ای
که گوئی هزاره هاست از تو نمی آید نوائی وُ نازی
آتشِ نهان به خاکستری؟؟
تا
که از بنیادِ جوشانم
به شمیمی
شعله در شمعِ مدفونت اندازم…..

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اسفند 14, 1401

    درود بر شما جناب خانمحمدی
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اسفند 14, 1401

    سلام و درود

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا