🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به نزدیکم نیا

(ثبت: 267855) بهمن 30, 1402 

 

هزاران رأس بوفالو به ذهنم سخت می‌تازند
درونم گلّه‌ای دیوانه رم کرده‌ست، می‌دانم

و گه‌گاهی تنم می‌لرزد از ارواح سرگردان
فلک شاید مرا تبعید بم کرده‌ست، می‌دانم

حسابم دست شیخ افتاده گویا از تولد که :
خوشی را از دلم همواره کم کرده‌ست، می‌دانم

فلج گردیده ایمانم به جبر روزگاری تلخ
کسی در باورم تزریق سم کرده‌ست، می‌دانم

نیا اینک به نزدیکم، که رنجت را نمی‌خواهم
هوای حال من بدجور دم کرده‌ست، می‌دانم

 

 

 

نظرها 14 
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 30, 1402

    درود بر شما
    عالی بود
    متفاوت و جذاب🌸👏

    • معین حجت

      اسفند 1, 1402

      درود بانو …
      سپاسگزارم 🙏🌺

  2. حمید گیوه چیان

    بهمن 30, 1402

    درود بر جناب حجت عزیز.
    عالی مثل همیشه
    ماندگار باشید به مهر👏👏👏👏❤️❤️❤️🌹🌹

    • معین حجت

      اسفند 1, 1402

      درود دوست گرامیم حمید آقا …
      سپاس از لطف همیشگی شما🙏🌺🌺🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 30, 1402

    جناب معین حجت ارجمند
    مثل همیشه عالی سروده اید
    👏👏👏🌺👏👏👏🌸

    • معین حجت

      اسفند 1, 1402

      درود بانوی ارجمند و بزرگوار …
      سپاسگزارم …🙏🌺🌺🌺

  4. احمد محسنی اصل

    بهمن 30, 1402

    درود برشما جناب معین
    سروده ای خاص و جالب بود برایم و ممنونم از نشر ان
    ودر همراهی شاید
    دلیلی شعــله می گیرد به هر انگاره ای شایـد
    به رگ هایم کمی غیرت ورم کرده ست میدانم

    برقراری وجودتان را ارزوست🌺🌿🙏

    • معین حجت

      اسفند 1, 1402

      درود بر شما دوست گرامیم …
      سپاسگزارم هم از لطف تان و هم از بداهه فاخرتان …
      🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  5. معصومه بیرانوند

    بهمن 30, 1402

    سلام و درود بر شما
    بسیار عالی و جذاب بود

    • معین حجت

      اسفند 1, 1402

      درود بانو بیرانوند گرامی…لطف دارید🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  6. برهان جاوید

    اسفند 1, 1402

    درود استاد گرامی
    جناب حجت نازنین
    بسیار زیباست و ارزشمند مثل همیشه
    پاینده و پیروز باشید
    🌺❤️👏👏👏❤️🌺

    • معین حجت

      اسفند 1, 1402

      درود دوست عزیزم آقا برهان …
      نظر لطف شماست🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  7. کبری محمدی

    اسفند 1, 1402

    نیا اینک به نزدیکم، که رنجت را نمی‌خواهم
    هوای حال من بدجور دم کرده‌ست، می‌دانم🌹👏🌹

    سلام
    بسیار عالی و دلنشین قلم زدید
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • معین حجت

      اسفند 1, 1402

      سلام بانوی گرامی…
      سپاس از لطف شما…بزرگوارید
      🙏🙏🙏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا